Галкіна Тетяна Мілібаївна - учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії, старший учитель.
Тема самоосвіти: "Використання ІКТ як засобу реалізації діяльнісного підходу на уроках української мови та літератури".
У своїй роботі використовує різні веб-ресурси:- Padlet.com (н-д, М.Вороний "Євшан-зілля" )
- Learningapps.org (н-д, "Рід незмінюваних іменників")
- Glogster.com (н-д, О.Довженко "Зачарована Десна")
- Linoit.com(н-д, "З Днем Святого Миколая")
- Форми Google
- особистий учительський блог "Світ рідного слова"
- блог ШМО "Український словесник".
- власний електронний контент з української мови та літератури
- творчі учнівські роботи: "Україна в огні"О.Довженка (буктрейлер)
Щоб ознайомитися, як користуватися деякими наведеними ресурсами, можна скористатися корисними лінками:
2. Як працювати з Learningapps
3. Як працювати з глогами
4. Як працювати з Linoit
5. Як створити блог
6. Як створити тести за допомогою Форм Google, Майстер-Тесту
7. Як створити презентацію у Slide Talk
6. Як створити тести за допомогою Форм Google, Майстер-Тесту
7. Як створити презентацію у Slide Talk
2018-2019
У цьому навчальному році(01.11.2018-08.11-2018) пройшла цікаві дистанційні курси на сайті "Всеосвіта" "Інтернет-ресурси для опитування й тестування", тому хочу поділитися знаннями з цього питання: як створити тести в гугл
формах, Майстер-Тесті, Playbuzz, ProProfs, Online Test Pad, EasyTestMaker. До інструкцій додається посилання на відео з курсів, а також презентація
Крім того, на сайті "Знанио" ознайомилася з вебінаром "Блог класса как развивающая образовательная среда"(є матеріал+презентація);
на сайті "Всеосвіта" прослухала вебінар «СУЧАСНА ШКОЛА: ТРИ ПОКОЛІННЯ (X, Y, Z) В ОДНОМУ КАБІНЕТІ або ЛАЙФХАКИ ВІД МЕДІАОСВІТИ»(є матеріали); на сайті "На урок" - інтернет-конференцію "Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення", а також запис вебінару "На допомогу вчителю: онлайн-тести " На урок" в освітньому процесі".А також додаю матеріали із сайту "Педрада" "Підвищуємо майстерність з медіаграмотності", "Використовуємо ІКТ"(як використати таблиці Ехеl у документі Word), презентацію "Дистанційне навчання"
Крім того, на сайті "Знанио" ознайомилася з вебінаром "Блог класса как развивающая образовательная среда"(є матеріал+презентація);
на сайті "Всеосвіта" прослухала вебінар «СУЧАСНА ШКОЛА: ТРИ ПОКОЛІННЯ (X, Y, Z) В ОДНОМУ КАБІНЕТІ або ЛАЙФХАКИ ВІД МЕДІАОСВІТИ»(є матеріали); на сайті "На урок" - інтернет-конференцію "Сучасні освітні тенденції: медіаграмотність та критичне мислення", а також запис вебінару "На допомогу вчителю: онлайн-тести " На урок" в освітньому процесі".А також додаю матеріали із сайту "Педрада" "Підвищуємо майстерність з медіаграмотності", "Використовуємо ІКТ"(як використати таблиці Ехеl у документі Word), презентацію "Дистанційне навчання"
Комментариев нет:
Отправить комментарий