ГОРОДНІЧА Н.В.


Городніча Наталія Володимирівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії


Тема самоосвіти: ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ НУШ.



   На мою думку, саме технологія «змішаного» навчання є незамінним помічником вчителя для того, щоб зробити навчальний процес не тільки корисним, а й цікавим та захоплюючим. Переваги даної технології в тому, що вона   поєднує в один ланцюжок он-лайн та оф-лайн – навчання. При змішаному навчанні теоретичний матеріал учні опрацьовують он-лайн у формі самостійного опрацювання навчальних блоків, відеофільмів, презентацій підготовлених вчителем, додаткового матеріалу. Закріплення, засвоєння навчально матеріалу знаходять своє застосування оф-лайн, втрадиційній класно-урочній системі під час проведення уроку.

Впроваджуючи змішане навчання, я орієнтуюся на особистісні можливості, природні здібності кожного учня, це сприяє розв’язанню проблеми індивідуалізації навчання. Крім того  формую у школярів  навички самостійного навчання та самоконтролю. Таке навчання надає нові можливості при вивченні української мови та літератури – учні маютьможливість не тільки на уроці, а в будь-який час та в будь-якому місці ознайомитись з необхідним навчальним матеріалом, навчальними блоками у режимі он-лайн; пройти тестування з метою перевірки своїх знань з теми в режимі он-лайн, переглянути додаткові матерали з теми он-лайн, які надаються учням на початку вивчення нової теми та ін.
 Спочатку використовувала як платформу власний навчальний блог «Мова  – душа народу», але після знайомства з Google Classroom, який  презентувала компанія Google  перейшла на дану платформу  для он-лайн навчання.
Google Classroom  – це інструмент, що зв'язує Google DocsGoogleDrive і Gmail, допомагає  створювати і впорядковувати завдання, виставляти оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі реального часу. Основним елементом Google Classroom є групи. Функціонально групи нагадують структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї групи.
 На платформі Google Classroom створені такі матеріали: блоки навчальної інформації з української мови, контрольні питання і тестові завдання до них:
-    блок «Дієприкметник», тест «Дієприкметник» (за допомогою Online TestPad);
-    блок «Дієприслівник» (Додаток 4,5), тест «Дієприслівник» (за допомогоюOnline Test Pad);
-    блок  «Відокремлені члени речення»;
-    блок «Займенник» і контрольні питання до нього;
-    блок «Частка» та ін.
З української літератури автор розробила навчальний блок  для 9 класу «Оригінальна світська література» і систему уроків до нього.
Також   на платформі Google Classroom розміщені презентації з цієї теми, літературні диктанти («Іван Карпенко-Карий», «Балади і вірші Т.Г. Шевченка», «Біографія Т.Г. Шевченка. «Мені тринадцятий минало», «Іван Франко «Захар Беркут»), створені за допомогою LearningApps.org, відео-поезії учнів, а також інші матеріали з сервісу YouTube.




Результативність роботи 2018-2019 р.

1. Призер Всеукраїнської виставки «Інноватика в сучаснії освіті 2018» (ЗОЛОТА медаль) жовтень, 2018.

2. Обласна педагогічна виставка "Освіта Запорізького краю"


3.Участь в конференції СУЧАСНІ ОСВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ : МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ  (29.09.2018)

4. Участь у вебінарі ЕФЕКТИВНЕ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ  ІНСТРУМЕНТИ І МОЖЛИВОСТІ (24.09.2018)

5. ІІ Всеукраїнська інтернет-олімпіада «На урок» з української мови та літератури (Свідоцтво про підготовку 2-х переможців) 07.11.2018

6. «Додатки Google в професійній діяльності викладача» (26.10.2018)

7. Подяка за активну участь в організації  ІІ Всеукраїнської інтернет-олімпіади «На урок» з української мови та літератури  (07.11.2018)

















































Комментариев нет:

Отправить комментарий