Городніча Наталія Володимирівна - учитель української мови та літератури, спеціаліст вищої категорії
Тема самоосвіти: ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ НУШ.
На мою думку, саме технологія
«змішаного» навчання є незамінним помічником вчителя для того, щоб зробити
навчальний процес не тільки корисним, а й цікавим та захоплюючим. Переваги
даної технології в тому, що вона поєднує
в один ланцюжок он-лайн та оф-лайн – навчання. При змішаному навчанні
теоретичний матеріал учні опрацьовують он-лайн у формі самостійного опрацювання
навчальних блоків, відеофільмів, презентацій підготовлених вчителем,
додаткового матеріалу. Закріплення, засвоєння навчально матеріалу знаходять
своє застосування оф-лайн, втрадиційній класно-урочній системі під час
проведення уроку.
Впроваджуючи
змішане навчання, я орієнтуюся на особистісні можливості, природні здібності
кожного учня, це сприяє розв’язанню проблеми індивідуалізації навчання. Крім
того формую у школярів навички
самостійного навчання та самоконтролю. Таке навчання надає нові можливості при вивченні української мови
та літератури – учні маютьможливість не тільки на уроці, а в будь-який час та в будь-якому
місці ознайомитись з необхідним навчальним матеріалом,
навчальними блоками у режимі он-лайн; пройти тестування з метою
перевірки своїх знань з теми в режимі он-лайн, переглянути
додаткові матерали з теми он-лайн, які надаються
учням на початку вивчення нової теми та ін.
Спочатку використовувала як платформу власний
навчальний блог «Мова – душа народу», але після знайомства з Google Classroom, який презентувала компанія Google перейшла на дану платформу для он-лайн
навчання.
Google Classroom – це інструмент, що
зв'язує Google Docs, GoogleDrive і Gmail,
допомагає створювати і впорядковувати завдання, виставляти
оцінки, коментувати і організовувати ефективне спілкування з учнями в режимі
реального часу. Основним елементом Google Classroom є групи. Функціонально групи нагадують
структурою форуми, оскільки вони дозволяють користувачам з легкістю відправляти
повідомлення іншим користувачам, з якими вони часто спілкуються в межах цієї
групи.
На
платформі Google Classroom створені такі
матеріали: блоки навчальної інформації з української мови, контрольні
питання і тестові завдання до них:
- блок
«Дієприкметник», тест «Дієприкметник» (за допомогою Online TestPad);
- блок
«Дієприслівник» (Додаток 4,5), тест «Дієприслівник» (за допомогоюOnline Test Pad);
- блок
«Відокремлені члени речення»;
- блок
«Займенник» і контрольні питання до нього;
- блок
«Частка» та ін.
З
української літератури автор розробила навчальний блок для 9
класу «Оригінальна світська література» і систему уроків до нього.
Також
на платформі Google Classroom розміщені
презентації з цієї теми, літературні диктанти («Іван Карпенко-Карий», «Балади і
вірші Т.Г. Шевченка», «Біографія Т.Г. Шевченка. «Мені тринадцятий минало»,
«Іван Франко «Захар Беркут»), створені за допомогою LearningApps.org, відео-поезії
учнів, а також інші матеріали з сервісу YouTube.
Результативність роботи
2018-2019 р.
1. Призер
Всеукраїнської виставки «Інноватика в
сучаснії освіті 2018» (ЗОЛОТА медаль)
жовтень, 2018.
2. Обласна педагогічна виставка "Освіта Запорізького краю"
3.Участь в конференції СУЧАСНІ
ОСВІТНІ ТЕНДЕНЦІЇ : МЕДІАГРАМОТНІСТЬ ТА КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ (29.09.2018)
4. Участь у
вебінарі ЕФЕКТИВНЕ ЗАПАМ’ЯТОВУВАННЯ ІНСТРУМЕНТИ І МОЖЛИВОСТІ (24.09.2018)
5. ІІ Всеукраїнська
інтернет-олімпіада «На урок» з української мови та літератури (Свідоцтво про підготовку 2-х переможців) 07.11.2018
6. «Додатки Google в
професійній діяльності викладача» (26.10.2018)
7. Подяка за активну участь в
організації ІІ Всеукраїнської
інтернет-олімпіади «На урок» з української мови та літератури (07.11.2018)

Комментариев нет:
Отправить комментарий